Globus Jagielloński z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Obraz z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Obrazy Stanisława Kamockiego i Emila Krcha z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Obraz z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Aleksander Jędrzejewski „Bydgoszcz” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Tadeusz Cieślewski „Zjazd Warszawa” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan przed pracami konserwatorskimi, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Olga Boznańska „Autoportret - Madame Paris” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Pejzaż miasta, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Pejzaż miasta, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Pejzaż miasta, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Stanisław Borysowski „Kompozycja” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Leonard Pękalski „Obrona Arsenału” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Czesław Rzepiński „Czerwony Konik. Red Horse” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
Andrzej Pronaszko, „Still Life” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie
 Prześlij dodatkowe informacje
Identyfikator: kons-000080-P/111567

Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie

Identyfikator: kons-000080-P/111567

Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie

Informacja o obiekcie:

W ramach przygotowań do 80-lecia Wystawy Światowej w Nowym Jorku, na której w 12 salach tematycznych zaprezentowano polskie dziedzictwo kulturowe, Instytut Polonika sfinansował konserwację części obrazów polskich artystów znajdujących się w zbiorach Muzeum Polskiego w Ameryce w Chicago. Były to m.in. dzieła Olgi Boznańskiej, Leonarda Pękalskiego czy Andrzeja Pronaszki. Obrazy odrestaurowała amerykańska firma Parma Conservations.

 Prace przeprowadzone w 2023 r.

W 2023 Instytut Polonika zlecił wykonanie konserwacji dwóch witraży z kolekcji Muzeum Polskiego w Ameryce.

Pierwszym był witraż „Ukrzyżowanie” z 1938 roku z pracowni krakowskiej Żeleńskiego. Obiekt ten był eksponowany na wystawie światowej w Nowym Jorku w 1939 roku. Drugim witrażem poddanym konserwacji jest „Król Jan III Sobieski ze św. Janem”.

Zapraszamy do obejrzenia filmu o konserwacji zbiorów w MPA w Chicago.

Prace przeprowadzone w 2022 r.

1) kapliczka, Piotr Majewski, rzeźba drewniana, 91 cm x 63,5 cm x 23 cm
2) Chrystus Ukrzyżowany, autor nieznany, rzeźba drewniana, 38 cm x 33 cm
3) świecznik, autor nieznany, rzeźba drewniana, 33 cm x 20 cm x 12 cm
4) Chrystus Boleściwy I, autor nieznany, rzeźba drewniana, 19 cm x 9 cm x 9 cm
5) Chrystus Boleściwy II, autor nieznany, rzeźba drewniana, 20 cm x 8,5 cm x 8,5 cm
6) Chrystus Boleściwy III, autor nieznany, rzeźba drewniana, 35,5 cm x 13 cm x 12 cm
7) Chrystus na Krzyżu, autor nieznany, rzeźba drewniana, 38 cm x 20 cm
8) słup przydrożny, Józef i Magdalena Pinizny, rzeźba drewniana, 406 cm x 26 cm x 26 cm
9) totem, autor nieznany, rzeźba drewniana, 420 cm x 30 cm x 30 cm
10) urna, autor nieznany, rzeźba drewniana, 50 cm x 18 cm x 18 cm
11) św. Kinga, autor nieznany, rzeźba z węgla, 40 cm x 23 cm x 23 cm
12) grupa rzeźb zakopiańskich (14), autor nieznany, rzeźby z drewna
13) posąg świętego, autor nieznany, rzeźba drewniana, 125 cm x 33 cm x 23  cm.

Prace przeprowadzone w 2021 r.

W 2021 r. zakończono konserwację obrazów wypożyczonych przez Muzeum do Konsulatu RP w Chicago. Były to: Targ krakowski na konie i Kozacy na stepie autorstwa Ludwika Gędłeka. Ten polski artysta malował krajobrazy, najczęściej podkrakowskich okolic, ale też liczne sceny batalistyczne i rodzajowe, w których często umieszczał sylwetki koni i jeźdźców. W jego pracach niejednokrotnie pojawia się ludność kozacka. Malarstwa uczył się pod kierunkiem Władysława Łuszczkiewicza w krakowskiej Szkole Sztuk Pięknych. Obrazy Ludwika Gędłeka znajdują się także w Sztokholmie, Chemnitz, Paryżu oraz we Lwowskiej Galerii Obrazów.

Pracom konserwatorskim poddano także obraz Patrol autorstwa Władysława Szernera. Artysta w swoich pracach podejmował tematykę wojen szwedzkich, tatarskich i potyczek z Kozakami. Malował zarówno sceny batalistyczne z drobiazgowym odtworzeniem strojów i uzbrojenia, jak i sceny rodzajowe z okolic Krakowa i Huculszczyzny. Malarstwa uczył się w Szkole Sztuk Pięknych w Warszawie pod kierunkiem Rafała Hadziewicza, Aleksandra Kamińskiego, Chrystiana Breslauera i Marcina Zaleskiego oraz w Akademii Sztuk Pięknych w Monachium.

W ramach prac w Muzeum Polskim w Chicago przeprowadzono również konserwację uszkodzonej kopii prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich (gips, drewno) i oczyszczenie Globusa Jagiellońskiego (replika H. Waldyn, Kraków, 1937 r.).

W ramach realizacji projektu w bieżącym roku zostaną jeszcze wykonane prace konserwatorskie przy trzech nowożytnych, drewnianych, polichromowanych rzeźbach świętych.

Projekt powinien zakończyć się do 30 października 2021 r.

Realizator: Muzeum Polskie w Ameryce w Chicago

Prace przeprowadzone w 2021 r.

W 2021 r. zakończono konserwację obrazów wypożyczonych przez Muzeum do Konsulatu RP w Chicago. Były to: Targ krakowski na konie i Kozacy na stepie autorstwa Ludwika Gędłeka. Ten polski artysta malował krajobrazy, najczęściej podkrakowskich okolic, ale też liczne sceny batalistyczne i rodzajowe, w których często umieszczał sylwetki koni i jeźdźców. W jego pracach niejednokrotnie pojawia się ludność kozacka. Malarstwa uczył się pod kierunkiem Władysława Łuszczkiewicza w krakowskiej Szkole Sztuk Pięknych. Obrazy Ludwika Gędłeka znajdują się także w Sztokholmie, Chemnitz, Paryżu oraz we Lwowskiej Galerii Obrazów.

Pracom konserwatorskim poddano także obraz Patrol autorstwa Władysława Szernera. Artysta w swoich pracach podejmował tematykę wojen szwedzkich, tatarskich i potyczek z Kozakami. Malował zarówno sceny batalistyczne z drobiazgowym odtworzeniem strojów i uzbrojenia, jak i sceny rodzajowe z okolic Krakowa i Huculszczyzny. Malarstwa uczył się w Szkole Sztuk Pięknych w Warszawie pod kierunkiem Rafała Hadziewicza, Aleksandra Kamińskiego, Chrystiana Breslauera i Marcina Zaleskiego oraz w Akademii Sztuk Pięknych w Monachium.

W ramach prac w Muzeum Polskim w Chicago przeprowadzono również konserwację uszkodzonej kopii prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich (gips, drewno) i oczyszczenie Globusa Jagiellońskiego (replika H. Waldyn, Kraków, 1937 r.).

W ramach realizacji projektu w bieżącym roku zostaną jeszcze wykonane prace konserwatorskie przy trzech nowożytnych, drewnianych, polichromowanych rzeźbach świętych.

Projekt powinien zakończyć się do 30 października 2021 r.

Realizator: Muzeum Polskie w Ameryce w Chicago

Prace przeprowadzone w 2020 r.

Przeprowadzono prace konserwatorskie przy kolejnych 22 obrazach, m.in.: Aleksandra Jędrzejewskiego „Bydgoszcz”, Tymona Niesiołowskiego „Lato”, Władysława Krzyżanowskiego „ Martwa Natura”, Alfonsa Karpińskiego „ Portret Panny B”, Stanisława Czajkowskiego „Na Świętego Huberta”.

Obrazy wymagały oczyszczenia, uzupełnienia ubytków warstwy malarskiej, w kilku przypadkach usunięcia starej i zainstalowanie nowej łaty w miejscu przedziurawienia lub rozdarcia płótna. Ramy obrazów również wymagały oczyszczenia, wypunktowania lub uzupełnienia ubytków elementów rzeźbiarskich.

Realizator: Muzeum Polskie w Ameryce

Prace przeprowadzone w 2019 r.

W 2019 r. Instytut Polonika sfinansował konserwację 25 dzieł artystów polskich (były to m.in. obraz Jana Styki „Joan of Arc” i Bernarda Frydrysiaka „Moja Matka”). Wszystkie obrazy zostały specjalnie wyeksponowane podczas ekspozycji (11.10.2019‒10.05.2020) zorganizowanej z okazji obchodów jubileuszu 80-lecia nowojorskiej wystawy.

Realizator: Muzeum Polskie w Ameryce

Prace przeprowadzone w 2018 r.

Zrealizowano prace konserwatorskie przy 8 obrazach ze zbiorów Muzeum Polskiego. Były to m.in. dzieła: „Obrona Arsenału” Leonarda Pękalskiego oraz „Madame Paris” Olgi Boznańskiej.

Realizator: Muzeum Polskie w Ameryce

Zdjęcia: Ewa Devereux i Julita Siegel

Prace zrealizowane w latach 2018-2023 w ramach programu strategicznego Instytutu Polonika „Ochrona polskiego dziedzictwa kulturowego za granicą"

Czas powstania:

ok. 1900-1940

Twórcy:

Jan Styka (malarz, ilustrator książkowy; Polska, Włochy)(podgląd), Olga Boznańska (malarka; Polska, Francja)(podgląd)

Słowa kluczowe:

Rok (lata) prowadzenia prac:

2020, 2021, 2022, 2023, 2019, 2018
rozwiń
Globus Jagielloński z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Globus Jagielloński z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Obraz z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obrazy Stanisława Kamockiego i Emila Krcha z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Obrazy Stanisława Kamockiego i Emila Krcha z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Obraz z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Aleksander Jędrzejewski „Bydgoszcz” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Aleksander Jędrzejewski „Bydgoszcz” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Tadeusz Cieślewski „Zjazd Warszawa”  z Muzeum Polskiego w Chicago, stan przed pracami konserwatorskimi Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Tadeusz Cieślewski „Zjazd Warszawa” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan przed pracami konserwatorskimi, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Olga Boznańska  „Autoportret - Madame Paris” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Olga Boznańska „Autoportret - Madame Paris” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Pejzaż miasta Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Pejzaż miasta, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Pejzaż miasta Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Pejzaż miasta, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Pejzaż miasta Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Pejzaż miasta, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Stanisław Borysowski „Kompozycja” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Stanisław Borysowski „Kompozycja” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Leonard Pękalski „Obrona Arsenału” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Leonard Pękalski „Obrona Arsenału” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Czesław Rzepiński  „Czerwony Konik. Red Horse” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Czesław Rzepiński „Czerwony Konik. Red Horse” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Andrzej Pronaszko, „Still Life” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Obrazy w Muzeum Polskim w Chicago, prace konserwatorskie Galeria obiektu +50
Andrzej Pronaszko, „Still Life” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone

Projekty powiązane

1
  • Globus Jagielloński z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie
    Konserwacje Instytutu Polonika Zobacz