Globus Jagielloński z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Obraz z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Obrazy Stanisława Kamockiego i Emila Krcha z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Obraz z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Aleksander Jędrzejewski „Bydgoszcz” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Tadeusz Cieślewski „Zjazd Warszawa” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan przed pracami konserwatorskimi, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Olga Boznańska „Autoportret - Madame Paris” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Pejzaż miasta, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Pejzaż miasta, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Pejzaż miasta, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Stanisław Borysowski „Kompozycja” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Leonard Pękalski „Obrona Arsenału” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Czesław Rzepiński „Czerwony Konik. Red Horse” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
Andrzej Pronaszko, „Still Life” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Licencja:
Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce
 Prześlij dodatkowe informacje
Identyfikator: kons-000080-P/111567

Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce

Identyfikator: kons-000080-P/111567

Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce

Od roku 2018 Instytut Polonika systematycznie  finansuje konserwację obrazów polskich artystów znajdujących się w zbiorach chicagowskiego Muzeum Polskiego w Ameryce. Sato m.in. dzieła Olgi Boznańskiej, Leonarda Pękalskiego czy Andrzeja Pronaszki. Obrazy odrestaurowała amerykańska firma Parma Conservations.

 

2025 (w trakcie)

Stanisław Szukalski, Autoportret, rzeźba z gipsu, 86 × 40 × 46 cm

Stanisław Szukalski, Mój Kowal, rzeźba z gipsu, 76 × 33 × 40 cm

Artysta nieznany, Jan III Sobieski w Wiedniu, obraz olejny, 140 × 107 cm

2024

Konserwacja witraży:

Matka Boska Częstochowska

Kopernik (projekt: Henryk Kot, 1973; wyk. Zygmunt Kosmicki, Poznań)

Błogosławiona Salomea

Paderewski

2023
Konserwacja następujących obiektów:

Ukrzyżowanie, witraż z 1938 roku z pracowni krakowskiej Żeleńskiego

Król Jan III Sobieski ze św. Janem, witraż

2022

Konserwacja następujących obiektów:

Piotr Majewski, Kapliczka, rzeźba drewniana, 91 × 63,5 × 23 cm

Artysta nieznany, Chrystus Ukrzyżowany, rzeźba drewniana, 38 × 33 cm

Artysta nieznany, Świecznik, rzeźba drewniana, 33 × 20 × 12 cm

Artysta nieznany, Chrystus Boleściwy I, rzeźba drewniana, 19 × 9 × 9 cm

Artysta nieznany, Chrystus Boleściwy II, rzeźba drewniana, 20 × 8,5 × 8,5 cm

Artysta nieznany, Chrystus Boleściwy III, rzeźba drewniana, 35,5 × 13 × 12 cm

Artysta nieznany, Chrystus na Krzyżu, rzeźba drewniana, 38 × 20 cm

Józef i Magdalena Pinizny, Słup przydrożny, rzeźba drewniana, 406 × 26 × 26 cm

Artysta nieznany, Totem, rzeźba drewniana, 420 × 30 × 30 cm

Artysta nieznany, Urna, rzeźba drewniana, 50 × 18 × 18 cm

Artysta nieznany, Św. Kinga, rzeźba z węgla, 40 × 23 × 23 cm

Artysta nieznany, Grupa rzeźb zakopiańskich (14), rzeźby z drewna

Artysta nieznany, Posąg świętego, rzeźba drewniana, 125 × 33 × 23 cm

2021

Konserwacja następujących obiektów:

H. Waldyn, Globus Jagielloński, replika

Artysta nieznany, Figura Kobiety, rzeźba drewniana, polichromowana

Artysta nieznany, Święty/Zakonnik, rzeźba drewniana, polichromowana

Artysta nieznany, Św. Franciszek, rzeźba drewniana, polichromowana

Replika prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, gips, drewno

Ludwik Gędłek (1847–1904), Targ krakowski na konie, olej na płótnie

Władysław Szemer (1838–1915), Patrol, olej na płótnie

Ludwik Gędłek (1847–1904), Kozacy na stepie, olej na płótnie

Zdisław Kulikowski (1919–1988), Powódź, olej na płótnie

Antoni Rogalski, Chopin, olej na płótnie

2020

Konserwacja obrazów:

Jan Zamoyski, Mała Gosposia

Aleksander Jędrzejewski, Bydgoszcz

Irena Pokrzywnicka, Wiosna, Lato

Jan Hryńkowski, Złota rybka i owoce

Józef Czapski, Gołębnik

Henryk Grunwald, Pejzaż koło Lublina

Tymon Niesiołowski, Lato

Władysław Krzyżanowski, Martwa natura

Jan Wacław Zawadowski, Meksykanka, Kwiaty

Tadeusz Potworowski, Odaliska

Konrad Winker, Zamek w Ojcowie

Rafał Malczewski, Ulica

Adam Gerząbek, Pejzaż z Wiśniowca

Eugeniusz Arct, Ogród

Tytus Czyżewski, Martwa natura z kaktusem

Alfons Karpiński, Portret Panny B

Stanisław Kamocki, Pola Woli Radziszowskiej

Emil Krcha, Pejzaż z Krzemieńca

Stanisław Czajkowski, Na świętego Huberta

Ignacy Pieńkowski, Kompozycja

2019

Konserwacja następujących dzieł:

Zygmunt Radnicki, Martwa natura, 26″ × 36″

A. Hannytkiewicz, Utarczka, 57″ × 43″

Adam Kossowski, Martwa natura, 45″ × 36″

Irena Pokrzywnicka, Tulipany, 24″ × 28″

Irena Pokrzywnicka, Kwiaty (czerwone), 32″ × 29″

Stanisław Grabowski, Pejzaż z Prowansji, 46″ × 36.5″

Władysław Lam, Dziad, 30½″ × 37½″

Stanisław Czajkowski, W dzień Św. Huberta, 80″ × 53″

Jerzy Fedkowicz, Pejzaż z Zakopanego, 33″ × 28″

Leon Dołżycki, Pejzaż, 36.5″ × 40.5″

Jan Wodyński, Pejzaż z Jarchowa, 48″ × 32″

Michalina Krzyżanowska, Port w Helu, 41″ × 37.5″

Bernard Frydrysiak, Moja Matka, 46″ × 51″

Konstanty Mackiewicz, Stare Miasto, 50″ × 60″

Irena Pokrzywnicka, Kwiaty, 29″ × 38.5″

Irena Pokrzywnicka, Kwiaty (i owoce), 32″ × 29″

Irena Pokrzywnicka, Jesień

Irena Pokrzywnicka, Zima

Marek Żuławski, Toaleta

Piotr Stachewicz, Hanusia

Jadwiga Simon Pietkiewicz, Gospodarstwo, 29″ × 46″

Plafon na płótnie Gdynia – Sala Marynistyczna

Michalina Maria Krzyżanowska, MS Piłsudski opuszczający Port w Gdyni

Jan Styka, Joan of Arc

 

2018
 

Konserwacja następujących obiektów:

Stanley Appenzeller, Targ Złodziejski, obraz olejny na płótnie

Artysta nieznany, Pejzaż Miasta, rzeźba drewniana, polichromowana

Leonard Pękalski, Obrona Arsenału, obraz olejny na płótnie

Andrzej Pronaszko, Still Life, obraz olejny na desce

Czesław Rzepiński, Red Horse, obraz olejny na płótnie

Olga Boznańska, Autoportret, obraz olejny na desce

Stanisław Borysowski, Kompozycja, obraz olejny na płótnie

Tadeusz Cieślewski, Zjazd Warszawa, ołówek i tempera na płycie pilśniowej Masonite

 

Prace zrealizowane w ramach programu strategicznego Instytutu Polonika „Ochrona polskiego dziedzictwa kulturowego za granicą".

Czas powstania:

ok. 1900-1940

Twórcy:

Jan Styka (malarz, ilustrator książkowy; Polska, Włochy)(podgląd), Olga Boznańska (malarka; Polska, Francja)(podgląd)

Publikacja:

31.05.2023

Ostatnia aktualizacja:

12.08.2025

Realizacja (rok/lata):

2020, 2021, 2022, 2023, 2024, 2025, 2019, 2018
rozwiń
Globus Jagielloński z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Globus Jagielloński z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Kopia prawego skrzydła Drzwi Gnieźnieńskich, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Obraz z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2021, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz w złotej ramie przedstawiający kobietę w żółtej sukni i kapeluszu układającą owoce na stole. Stół zdobią kwiaty, wzorzysta tkanina i różne owoce. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obrazy Stanisława Kamockiego i Emila Krcha z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Obrazy Stanisława Kamockiego i Emila Krcha z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Cztery oprawione obrazy kobiet w kolorowych sukniach wiszą na ścianie muzeum. Każdy obraz przedstawia inną kobietę w odmiennych pozach i strojach. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Obrazy z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz kolorowych kwiatów w wazonie, w ozdobnej złotej ramie, ustawiony na sztaludze. Poniżej widoczna etykieta z napisem 'PMA 120619-39'. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz olejny przedstawiający bujny ogród z drzewami i ścieżką prowadzącą do domu w tle, oprawiony w ozdobną złotą ramę, umieszczony na sztaludze. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz drewnianej konstrukcji z gołębiami, otoczonej zielenią, w złotej ramie na sztaludze. Na dole widoczna etykieta z napisem 'PMA 120619-34'. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz olejny w ozdobnej złotej ramie przedstawiający krajobraz z zielonymi polami i niebem z chmurami. Obraz jest częścią prac konserwatorskich w Muzeum Polskim w Ameryce. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz młodej dziewczyny trzymającej koguta, w ozdobnej srebrnej ramie, ustawiony na sztaludze. Tło stanowi teksturowana, czerwonawa powierzchnia. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz olejny przedstawiający siedzącą kobietę w niebieskiej sukience i czerwonej marynarce, opierającą głowę na ręce. Dzieło znajduje się na sztaludze z etykietą 'PMA 120619-38'. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz w ramie na sztaludze przedstawiający kobietę leżącą na kanapie w kolorowym, wzorzystym pokoju. Obraz charakteryzuje się żywymi kolorami i skomplikowanymi detalami. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz w ramie na sztaludze przedstawiający kolorowy pejzaż z domami, drzewami i wieżą w tle. Obraz jest częścią prac konserwatorskich w Muzeum Polskim w Ameryce. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz w ramie przedstawiający martwą naturę z wazonem kwiatów i różnymi owocami na stole. W tle widać wiklinowe krzesło i wzorzysty mur. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz martwej natury z owocami i rośliną na kraciastej serwecie, oprawiony i umieszczony na sztaludze. Poniżej widoczna etykieta z napisem 'PMA 120619-37'. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Oprawiony abstrakcyjny obraz na sztaludze, przedstawiający wąską uliczkę z kolorowymi geometrycznymi budynkami i siatkową ścieżką. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz olejny przedstawiający wiejski krajobraz z zamkiem na wzgórzu, otoczony drzewami i domami. Obraz jest oprawiony i umieszczony na sztaludze z etykietą 'PMA 120619-44' poniżej. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz w ramie na sztaludze przedstawiający martwą naturę z niebieskim imbrykiem, owocami i kwiatami na kraciastej serwecie. Obraz jest częścią prac konserwatorskich w Muzeum Polskim w Ameryce. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz przedstawiający scenę polowania z jeźdźcami na koniach i psami pod dużymi drzewami, z widocznymi stogami siana w tle. Dzieło jest oprawione i umieszczone na drewnianej palecie. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Obraz z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz olejny przedstawiający kobietę w czarnej sukni i kapeluszu siedzącą na kwiecistym fotelu. W tle stół z owocami i filiżanką. Obraz jest oprawiony i wystawiony na sztaludze. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz przedstawiający dwie kobiety odpoczywające na trawie, jedna w czerwonej sukience i żółtym kapeluszu, druga w czarnej sukience z poduszką. W tle drzewa i krajobraz. Oprawiony i wystawiony na sztaludze. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2020, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz olejny przedstawiający żywy krajobraz z pagórkami i gęstymi drzewami, oprawiony w złotą ramę, umieszczony na sztaludze z napisem 'Polish Museum'. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz olejny w ozdobnej ramie przedstawiający zimowy pejzaż z ośnieżonymi drzewami i budynkami. Dzieło jest umieszczone na sztaludze. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Oprawiony obraz przedstawiający nadmorski krajobraz z budynkami, zielenią i widokiem na morze z żaglówką. Obraz umieszczony na sztaludze w pracowni. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz olejny w złotej ramie przedstawiający mężczyznę w brązowej szacie siedzącego na kłodzie z otwartą książką, kobietę w białej sukni obok niego i psa leżącego u ich stóp. W tle drzewa i góry. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz olejny przedstawiający statek opuszczający port, otoczony niebieską wodą i latarniami morskimi, w złotej ramie. Obraz jest wystawiony na sztaludze z etykietą 'Polish Museum'. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz olejny przedstawiający dwie kobiety siedzące w wiejskim otoczeniu, z domami i drzewami w tle. Obraz jest oprawiony i wystawiony na sztaludze z etykietą 'Polish Museum'. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz w ozdobnej złotej ramie przedstawiający wazon z kolorowymi kwiatami i owocami na stole. Etykieta głosi 'Polish Museum'. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz w ramie przedstawiający kobietę w tradycyjnym stroju z zieloną chustą i kolorową haftowaną bluzką, na tle kwiatowym. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Obraz pejzażowy w ozdobnej złotej ramie na sztaludze. Scena przedstawia wiejski obszar z drzewami, ścieżką i budynkami w tle. Poniżej widnieje napis 'Polish Museum'. Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2019, wszelkie prawa zastrzeżone
Aleksander Jędrzejewski „Bydgoszcz” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Aleksander Jędrzejewski „Bydgoszcz” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Tadeusz Cieślewski „Zjazd Warszawa”  z Muzeum Polskiego w Chicago, stan przed pracami konserwatorskimi Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Tadeusz Cieślewski „Zjazd Warszawa” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan przed pracami konserwatorskimi, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Olga Boznańska  „Autoportret - Madame Paris” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Olga Boznańska „Autoportret - Madame Paris” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Stanisław Appenzeller „Targ złodziejski” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Pejzaż miasta Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Pejzaż miasta, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Pejzaż miasta Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Pejzaż miasta, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Pejzaż miasta Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Pejzaż miasta, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Stanisław Borysowski „Kompozycja” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Stanisław Borysowski „Kompozycja” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Leonard Pękalski „Obrona Arsenału” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Leonard Pękalski „Obrona Arsenału” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Czesław Rzepiński  „Czerwony Konik. Red Horse” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Czesław Rzepiński „Czerwony Konik. Red Horse” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone
Andrzej Pronaszko, „Still Life” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich Fotografia przedstawiająca Prace konserwatorskie zbiorów w Muzeum Polskim w Ameryce Galeria obiektu +50
Andrzej Pronaszko, „Still Life” z Muzeum Polskiego w Chicago, stan po pracach konserwatorskich, fot. Archiwum Programu Ochrona / Instytut Polonika, 2018, wszelkie prawa zastrzeżone

Projekty powiązane

1
  • Globus Jagielloński z Muzeum Polskiego w Chicago, prace konserwatorskie
    Konserwacje Instytutu Polonika Zobacz